Starasz się, poświęcasz godziny, dopieszczasz każdy element lub publikujesz ponad swoje siły i chęci. Testujesz każdą nowość, stosujesz porady ekspertów, chociaż coraz częściej czujesz, że jesteś przebranym aktorem w czyimś przedstawieniu.
Lub dopiero zaczynasz i ilość wiedzy i działań na Instagramie przytłacza Cię. Nie wiesz, od czego zacząć, więc nie robisz nic.
Przestaję wierzyć, że mój biznes ma sens.
Co chwilę testuję nowe porady ekspertów: krótkie rolki, trendy, hooki, pomysły na treści, ale efekt jest mizerny. Za to ja jestem coraz bardziej zirytowana.
Chcę budować relacje z odbiorcami i dzięki Instagramowi zwiększać zyski, ale nie jestem zadowolona z wyników.
Czasem się zmuszam, żeby opublikować post czy rolkę, bo coś wrzucić trzeba. Brakuje mi systematyczności i pomysłów na posty i rolki.
Brakuje mi pomysłów. Nie wiem jakie formaty wybierać.
Brak mi spójnej koncepcji, konkretnego planu, który miałby sens. Miotam się między różnymi działaniami i czuję, że tracę czas i motywację.
Robisz to regularnie, bo to lubisz. Sprzedajesz lekko i nienachalnie. Nie musisz nagrywać każdego trendu czy biegać za zasięgami. Masz czas na życie i hobby. Lubisz prowadzić swój profil, bo jest Twój, na Twoich zasadach.
Modne triki i trendy przyciągają uwagę, ale to nie one zamieniają obserwatorów w klientów. Jeśli nie skupisz swojej komunikacji na odbiorcy, Twoje posty będą nudne i sztampowe.
Jeśli nie masz zaplanowanej ścieżki klienta, będziesz pisać, oni będą lajkować i na tym skończy się Wasza relacja. Nie będą kupować.
Komunikacja, która trafia do serc klientów zaczyna się tam, gdzie zaczynasz wyrażać siebie i dawać to, co zgodne z Tobą.
Bez przymusu, bez ganiania za trendami, bez porównywania się.
W zgodzie z Tobą. Z pasją, z sercem.
Spójna, wyrazista marka zapisuje się w pamięci odbiorców i szybciej zdobywa ich zaufanie. Odbiorca czuje, że różnisz się od innych twórców z tej branży. Widzi, że to właśnie z Tobą warto współpracować. A Ty nie musisz już konkurować lajkami czy zasięgami.
Kluczem do sukcesu na Instagramie jest zrozumienie tego, kim są i czego potrzebują Twoi klienci, wyróżnienie się, opracowanie komunikacji, która sprzedaje i dostosowanie działań do Ciebie, aby prowadzenie profilu było lekkie i przyjemne.
Ale ciężko to zrobić w samotności, wśród wielu, często sprzecznych ze sobą porad. Jesteś ekspertką w swojej dziedzinie. Nie musisz znać się na marketingu, dlatego jestem ja – Twoja marketingowa przewodniczka.
Zaprojektuję dla Ciebie Twoją indywidualną strategię komunikacji marki. Tak, aby konto na Instagramie nie tylko wyglądało, ale również zarabiało. Odkryję serce Twojej marki. Poczujesz, że jesteś wyjątkowa i równie unikalną markę tworzysz. Będziesz wiedziała jak pokazać to światu.
Tak, jak w podróży przydają się dodatkowe gadżety, tak ja mam dla Ciebie wyposażenie, które pozwoli Ci z lekkością działać na Instagramie, nadal mając czas na życie.
Wśród nich znajdziesz ebook o lejku sprzedażowym, checlisty, planer.
Rozmawiamy o Twoich celach i marzeniach, o biznesie, który już masz. Pytam Cię o doświadczenia w prowadzeniu konta na Instagramie. Jeśli jeszcze nie prowadziłaś profilu, nie szkodzi. Ustalamy, czego potrzebujesz.
Po naniesieniu ewentualnych zmian w strategii i ostatecznym zaakceptowaniu jej przez Ciebie, ustalamy terminy spotkań mentoringowych. Widzimy się czterokrotnie. Pokażę Ci jak na Instagramie działać zgodnie z Twoją strategią, jak budować rozpoznawalność, angażować społeczność i sprzedawać.
◆ Twoja misja
◆ Wizja marki
◆ Cele marki
◆ Twoje cele i marzenia
◆ Talenty i mocne strony
To fundamenty Twojej marki i sens jej istnienia.
◆ Analiza grupy docelowej.
◆ Kim jest Twój idealny klient, jak do niego trafić, o czym marzy, czego się boi, co go przekona do zakupu
◆ Obiekcje klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
◆ Analiza konkurencji
I już wiesz do kogo mówisz i wiesz jak mówić, żeby odbiorca stał się lojalnym klientem.
◆ Cechy marki
◆ Archetypy marki
◆ Wartości marki
◆ Język marki
◆ Emocje
◆ Kluczowe komunikaty marki
◆ Powody by jej uwierzyć
Tożsamość marki i jej język ułatwią Ci prowadzenie spójnej komunikacji i osiąganie zamierzonych celów. Pomogą pozycjonować Twoją markę jako wyjątkową, wśród innych z Twojej branży.
◆ Cele obecności w SM
◆ Wizerunek Twojego profilu
◆ Jak działają algorytmy
◆ Sposoby docierania do odbiorców
◆ Jak pokazać Twoje talenty i wyróżniki marki
◆ Strategia sprzedaży na Instagramie – Twój lejek sprzedażowy i działania na każdy etap
◆ Formaty, które będziesz wykorzystywać
◆ Filary treści Twojej marki
◆ Język korzyści w sprzedaży
◆ Cechy skutecznych reelsów
◆ Sposoby na angażowanie społeczności
◆ Tipy na szybką i efektywną organizację pracy
◆ 3 harmonogramy treści i działań
◆ Sposoby mierzenia efektywności
◆ Jak przyciągać klientów pewnością siebie i energią
◆ Jak na Instagramie działać w zgodzie ze sobą i nie wypalić się
◆ Jak dbać o regularność i motywację
◆ eBook o lejku sprzedażowym
◆ Ponad 70 mocnych nagłówków
◆ 3 schematy postów sprzedażowych i stories
◆ Elektroniczny planer treści
Jestem strateżką komunikacji marki, marketerką, content creatorką.
Z mediami społecznościowymi jestem związana od 2014 roku. Od 2019 roku działam samodzielnie, wspierając kobiece marki w budowaniu rozpoznawalności m.in. na Instagramie.
Uczę jak za pomocą mediów społecznościowych docierać do serc odbiorców i zamieniać ich w klientów, bez konieczności ganiania za trendami, zasięgami czy zajeżdzaniem się.
Uważam, że skuteczna komunikacja marketingowa nie może obejść się bez solidnych fundamentów marki.
Dostrzegam naturalne talenty kobiet, z którymi pracuję i unikalne wartości płynące z ich misji, tak, aby bez wymuszonych uśmiechów przyciągały tych idealnych klientów. Bo każdy na IG ma swoją drogę.
Zarażam entuzjazmem do mediów społecznościowych. Uczę jak wyciągać z nich to, co najlepsze i mieć z tego fun.
Jestem orędowniczką balansu i działania w Internecie bez zajeżdżania się, tak, aby mieć czas na życie.
Tak, na Instagramie jest mnóstwo porad. Jednak darmowa wiedza nie da Ci efektów, jakich pragniesz. To zaledwie szczątki, które trzeba potem złożyć w całość i odnieść do Ciebie i Twojego biznesu.
Możesz samodzielnie próbować tam dojść, o ile chcesz poświęcić mnóstwo czasu na testowanie różnych, często przypadkowych, rozwiązań. Możesz wydawać dziesiątki tysięcy złotych na kolejne kursy i nadal kręcić się w kółko. Byłam tam i wiem ile czasu i pieniędzy zabiera bycie “Zosią Samosią”. Zdecydowanie za dużo.
To nie jest kolejna współpraca o tym, jak robić viralowe rolki i podbijać zasięgi. Nie jest, bo nie tego potrzebujesz, żeby sprzedawać w mediach społecznościowych. To jest Twoja własna strategia, którą opracuję dla Ciebie i Twojej marki. I z moim z moim wsparciem zaczniesz wdrażać ją na Instagramie.